Eerste afspraak: bij het maken van de afspraak wordt er overlegd wat de status van de huidige nagels is en wat je wens is. Dan wordt er een afspraak gemaakt en ben je op tijd. Gelieve zo dicht mogelijk bij de afgesproken tijd aanwezig zijn; mogelijk ben ik nog met een klant bezig en ik heb in de salon geen wachtruimte.

Vervolgafspraak: we plannen vervolgafspraken tijdens de afspraak, omdat mijn agenda snel vol zit. We overleggen wat je bij een volgende behandeling wilt en als je het nog niet weet, dan stuur je me een WhatsApp bericht met een foto van wat je de volgende afspraak wilt laten doen.

Wanneer er veel gerepareerd moet worden, of je wilt iets totaal anders (bijvoorbeeld een babyboom als je nu alleen een gellak hebt), dan moet ik dat van te voren weten zodat we hier tijd voor inplannen.

Ben je tussen een kwartier en half uur later? Dan wordt er € 10,- extra gerekend.

Ben je later dan een half uur, dan wordt er € 20,- extra gerekend en zullen we een nieuwe afspraak moeten inplannen.

Afspraken die minimaal 24 uur op voorhand worden geannuleerd zullen niet in rekening worden gebracht.

Mijn salon is geen chop-shop; ik neem de tijd om het juiste advies te geven, het product netjes te plaatsen, met professionele producten te werken van heel hoge kwaliteit en de handen en nagels goed na te verzorgen. Daarom geef ik ook garantie; als je binnen 1 week lifting of breuk hebt, dan mag je terugkomen en zal ik gratis deze nagel repareren. Een voorwaarde is wel dat de nagels niet als schroevendraaier worden gebruikt en ze goed worden behandeld met verzorgende nagelriemolie (minimaal 2 x per dag) en handcréme. Het niet goed verzorgen van de nagels is terug te zien in de huid en nagels. Het is voor mij daarom zeer belangrijk te weten welk beroep, sport en/of hobby je hebt zodat ik het product hierop kan aanpassen.

Je kunt betalen via Tikkie Zakelijk of in contanten.